luni, 13 iulie 2009

Dinu: Piturca e o canalie

Administratorul delegat al FC Dinamo, Cornel Dinu, a declarat, marti, ca selectionerul Victor Piturca este o canalie, raspunzandu-i, astfel, antrenorului nationalei, care l-a atacat, cu o zi in urma, intr-o emisiune televizata, informeaza Pro TV.

"M-am saturat de lichele, dati-mi o canalie. Piturca e o canalie. E ultima data cand ii mai pronunt numele acestui individ", a spus Dinu.

Comentand posibilitatea ca Piturca sa ajunga intr-o zi antrenor la Dinamo, Dinu a afirmat: "Totul este posibil atat timp cat traim intr-o societate in care trogloditii si talharii sunt laudati ca sunt inteligenti si ca sunt utili societatii".

Selectionerul Victor Piturca a declarat, luni, la Sport.ro, ca administratorului delegat al FC Dinamo nu i-a parut rau pentru infrangerea suferita de echipa "alb-rosie" in prima mansa a turului I al Cupei UEFA, in fata olandezilor de la NEC Nijmegen, scor 0-1.

"Acum vad ca el e cel care analizeaza adversarul. Ce i-o fi spus lui Rednic despre adversarii astia?! Eu, in conducerea lui Dinamo, am foarte multi prieteni si chiar mi-a parut foarte rau. Credeti ca lui i-a parut rau ca a pierdut Dinamo?! Hai sa fim seriosi! Eu va spun din ce aflu si eu, din conducerea lui Dinamo", a precizat Piturca.

Antrenorul formatiei Unirea Urziceni, Dan Petrescu, si Cornel Dinu au criticat prestatia echipei nationale in primele meciuri din preliminariile Cupei Mondiale din Africa de Sud. In urma afirmatiilor facute de cei doi, Piturca a spus ca Dinu si Dan Petrescu ar trebui sa vorbeasca atunci cand vor avea jumatate din rezultatele obtinute de el.