vineri, 30 mai 2008

Blues Espoo - Lukko Rauma

meci care imi place foarte mult prin anumite circumstante este o partida din hochei, din campionatul finlandez acolo unde si ieri am avut profit mare, cu noroc ce'i drept. Ieri s'au disputat doua meci in Finlanda, dupa cum spuneam unul vi l'am dat si eu, iar celalalt a fost Lukko-Hameenlinna. Ma uit astazi peste oferta din campionatul finlandez si vad urmatorul meci: Blues-Lukko. Asadar cei de la Lukko au jucat un meci si ieri si azi vor mai avea un meci. E greu pentru oricine sa joace in fiecare zi cate o partida de o asemenea importanta, intr'un campionat national si de obicei echipa care joaca in zile consecutive cateva meciuri le pierde pe toate, indiferent de valoare respectivei echipe. Au pierdut pe teren propriu ieri in fata unei echipe mai slab cotate, azi joaca din nou, de aceasta data pe teren strain, ceea ce cu siguranta va reprezenta un alt impediment pentru o eventuala victorie a lor. Blues nu sta prea bine in clasament insa nici chiar atat de rau precum adversarii celor de la Lukko de ieri. Asadar eu vad aici un mare 1 solist, mie frica doar de o posibila victorie a gazdelor dupa timpul regulamentar.